آرزوها
آرزوها



فرصت نشد بمونمو از تو نگهداری کنم

گفتم اگه ببینمت ، دل کندنم سخته برام

اگه یه وقت بگی نرو ، رفتن پر از درده برام

گفتم صداتو نشنوم ، ندیده از پیشت برم

پشت سرم زاری نکن ، به کی بگم مســــافرم ؟

« من میرم ولی باز تو بمون همیشه

یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه

گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام

عزیزم اگه تو نباشی میمیرم »

نامه رو تا تهش بخون ، گریه نکن طاقت بیار

اشکاتو پاک کن عزیزم ، سر رو شونه هام بذار

باور نکن یه بی وفا ، نامه میذاره و میره

نه گل من خدا نخواست ، به تو بگم مسافرم

سهم من از تو دوریه ، تو لحظه های بی کسی

قشنگی قسمت ماست که ما به هم نمی رسیم

« من میرم ولی باز تو بمون همیشه

یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه

گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام

عزیزم اگه تو نباشی میمیرم »

شاید دیگه قسمت نشه ببینمت ؛ تو رو من

شاید فقط خاطره شه ؛ لحظه های تو با من

کاشکی بدونی رفتنم فقط به خاطر تو بود

دست بی رحم سرنوشت ، عشقمو از دلم ربود

همیشه زنده میمونن ، با یاد تو ترانه هام

منو بخش اگه بازم ، اشکام چکید رو نامه هام

دیگه تموم شد فرصت

خاطره هام پیشت باشه ، تموم خاطرات خوش

خدانگهدارت باشه

نه خاطره های خوش منو تنها نذارین ، من با همین خاطره های خوش دیوونه شدم

شما هستین که بغضم رو جاری می کنید

جائی نرین ، بمونید ، من با شماها حالا حالاها کار دارم

شماها نباشین چشمای منتظر من ، گریه هاشو از کجا بیاره ... ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 17 ارديبهشت 1389برچسب:, ساعت 15:51 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar